Jag trodde det va äkta, & inte falskt.

Av att har skrivigt allt på,  http://patrizeandersson.blogg.se/2009/november/min-fina-pojk.html,
så har jag rätt ont i fingrarna men jag menar,
verkligen allt jag har skrivigt,!

Men nu så kom min lilla söt sak in, så det blir att
efter han har duschat en sväng till rocknbey
för att kanske hyra en film, och köpa chips.
Sen lämna ett fältkorss till Bannez också, hihi. :)

Sen blir det bonne söker fru
& oskyldigt dömd, :-D

Sen blir det att soova.:)

Imon kommer mamms och hämtar mig här hos babyyy,
vid 10 unegfär, så får gå upp vid 9, för vill verkligen
vara på praktiken. : ))

Ihelgen blir det kuuuuuuuuuuuuuuuuuul!

På måndag börjar skolan, fy bubblan så tråkligt!

Mer uppdateringar kommer imon. .

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0