Jag önskar dig så mycket kärlek som du aldrig kommer få i hela ditt liv . .

- ja det stämmer så sant!


Gick upp idag vid 06.50, och började med att fixa iording mig
och där efter så blev det mina frallor & mitt älskade te, hos familjen jonsson, ;)
Sen åkte jag och anton vid 8 in till kalmar för jag skulle med min buss
vid 8.25, och anton skulle ända besika 940:in som kom hem med 5, 2:or igen,
som är nu färdiga och ska besiktas imon, jag längtar till helgen för hoppas
på klädköp då, och jag hittar något denna gången & till min älskling också ska köpas.!

Men fick åka buss till Oskarshamn och sen byte till en annan buss
som går till Berga & där ifrån blir det tåg till högsby.

Hade verkligen super idag hos mamma, jag tycker verkligen om det jätte mycket'

Hade möte med skolan och så idag också anngående min frånvaro & allt annat,
så det SKA BLI ÄNDRINGAR nu, fullt ös nu med skolan .

Efter det drog mamms och becc & jag till ikea och skulle handla massa grejor,
och massa fint, bland annat köpte jag saker till mig och anton, men rätt så lite.
Blev nya örngott,påslackan & 2 doft ljus som jag nu har tänt hos honom, :) myyyys!
Efter det så drog vi till city gross och hanldade en almenacka till mig och
massa skol saker till hennes nya skola. :)





20/2-2008 till föralltid min älskade pojkvän.♥

Längtar till den dagen kommer och det är du&jag
ensamna i ett hus,
ägare till det, ägare till bil. osv,
 (men det får du stå på hihi) .
Skojar bara älskling.

Älskar dig så mycket anton, du är verkligen hela mitt hjärta'



Så nu har vi nyss eller jag ätigt lite salta kex med ost på,
och duschat, anton älskling ligger nu här brevid mig och
kollar på film, men ska sova nu.

Upp tidigt imon som halv 7, och ska till mamms, :)

byte i äcklga blomstermåla, uuucha.!
så kallt, väntetid i 20 min!

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0