Jag drömmer mig bort varje dag'

Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 17.45
så mamma åker så jag kan hämta mitt pakert :)
Sen så blir det ut & gå med älsklings angelica.
Blir nog morgon dagen imon med henne.<3
Blir nog att jag skriver min önskelista idag också
kanske, eftersom jag inte vet vad jag ska göra
sen efter filmen, hoppas inte natten blir
som i natt, jag kan verkligen inte sova om nätterna.
JAG BEHÖVER SÖMNTABLETTER, :o
Så jag sover bättre om nätterna så jag orkar med skolan.!

Som sagt vill fixa mina naglar denna veckan också,
eftersom jag känner inte mig själv utan dom,
BLAND annat att det är bättre att skriva utan dom
på tangenterna på datorn, får då går det inte lika snabbt, ;)
sen skriver man bara fel, man jag HÖLL på att lära mig!
Så får fråga min kära mamma om det :)

Min mamms ska nu åka bort ifrån mig i 2 timmar ??
Det är inte roligt i HÖGSBY, men bättre Högsby en
Flisreyd är en sak som är säker, jihooo!

BLIR SÅ FÖRBANNAD PÅ SMÅSYSKON SOM TAR KLÄDER
SOM INTE ÄR DERAS, och NYA-kläder också!
DÖDA,DÖDA,DÖDA.!





puss:*


Kommentarer
Postat av: allibabababbbab

floristjävel

2009-12-02 @ 12:35:41
Postat av: Lisa Nilsson

tönt till max!

2009-12-02 @ 12:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0