INGA BILDER KVAR, INGA MINNEN KVAR :'(

I ÄRLIGHETENS NAMN, ska jag säga att jag inte orkar att blogga,
för är så otroligt ledsen för alla bilder som är borta, :/
Över 5års gammla bilder, som jag aldrig mera kommer få tag i är liksom borta.
ALLA MODEL BILDER som min älskade jossan har tagit exempel.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHE, blir så arg & ledsen.
Finns många bilder sen den sommaren
jag träffade anton, 2007 osv, jullovet'
FAN OCKSÅ!!

Men helt väderlöst att spara ner på ett USB:minne i alla fall.


Började idag vid kvart över 12 men åkte in med mammsen,
så va där inne vid kvart i 11, så fick jag en kjol & en snygg
tröja av henne som jag ska använda i helgen,  älskar kjolen
- AS SNYGG!

Mamma du vet att du är bäst i världen va?
FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG & You are best on the world, baby<3

Sen så va det en snabb dag i skolan, va med larskagg
frisörerna och skulle hjälpa dom med bruduppsättningar, skit kul! :)
Så imon ska vi börja med det, :)
Blev tyvärr ingen älskling i dag heller, vi som alltid kollat på
'bonne söker fru' & 'okyldigtdömd' :( babbyyy<3

Men denna gången blev det inte, men går lång dag imon,
sen blir det nog partyyyyyy, det är ju rugby imon ju!
KROGEN NÄSTA, med älskling förstås.

Så blir en feting bäg till skolan imon, som jag HATAR ATT HA! :@

Men ska sova nu, åhe mina bilder, :(




Jag älskar dig mest i världen anton jonsson. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0