happpppppppppppppppppppy :)

Min blogg va nyss avstängd på grund av att jag blev anmäld.
MEN NU ÄR DET TILLBAKA!

Kunde som sagt inte blogga när jag kom till skolan för den va då
avstängd, haha, men nu är det bara att  blogga igen, ;)

Sitter som sagt i skolan har nyss haft lunch, korv&mos och MYCKET sallad.
Nu snart börjar jag foto lektionen, som jag älskar.!
Har haft svenska nu på morgonen och gjort färdigt ett
arbete inom svenska A kursen. Ska nu sen idag kolla på en film
och göra en recension av den tills nästa vecka, men ska som sagt
göra den idag så det är gjort, och imon blir det att mamma och jag fixar
frågorna, är LEDIG IMON gutt som fäääään, ;)
Sen imon blir det gym för mig och mammssssiii.

Men nu börjar min älskade fotolektion, ;)

uppdatering kommer sen. .

puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0