fotografen, ;)

  

MÄSTAR FOTOGRAFEN ' patrize andersson ' 16 November - 2009

Nu blir det i alla fall att fixa sig till älskling kommer,
och sen blir det att åka upp till mamms,
Och umgås med becc, och ta myskväll eller
en fika, så mysigt. Blir att jag är där vid halv 6 ungefär
om jag nu hinner med det tåget.

Imorgon har jag sovmorgon till kvart över 12,
så gutt, men jag är där vid halv 12 ungefär!
Men får då gå och växla pengar och senare,
gå på stan kanske`?

Jag vill inget annat en att shoppa kläder! :/
DET BEHÖVS!

På fredag har jag & min älskling varit
tillsammans i 1år & 9 månader,
tiden går snabbt älskii,
vill inget annat än att ha dig
resten av mitt liv.

Men nu måste jag packa och så.  ;)

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0