Dröm sött. .

Nu blir det att sova, :)

Ligger redan en söt liten sak brevid mig och snarkar för fullt, haha
Så ska nu krypa ner hos honom, för ska upp  nu exsagt om 6½ timme.

Då blir det praktik imon, & resten av hela veckan.
Hos mamms såklart, hoppas på en rolig dag imon :)

Varit hos antons mormor idag på släkt middag, mycket mysigt!
Och sen efter det åkte vi hem till mig och lämnade mina grejor.
Senare åkte vi hem till anton, och vi gick direkt ut till verkstaden,
för att fixa färdigt 940:in, så den blir klar någon gång, för anton
har som sagt ingen bil längre, så han ska besikta den förhoppningsvis
i veckan, :)  sen ska jag skicka efter lite snygga saker till den. :-D

FÖRESTEN HAR JAG SÖKT JOBB IDAG!
Så hoppas jag får jobbet, så jag kan jobba
helger och lov, så jag får lite extra money. :)



Men mer uppdatering kommer imon, för är super trött!

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0