Det va rätt sent med allt detta nu!

Godmorgon / Godmiddag bloggisar ;)



Jo för det första börjar min dag inte alls något vidare,
gick upp vid 10 som jag skrev igår och sen fixade mig för
skolan, och sen cyklade dom dära 2km ut till bussen.
Jotack det va jobbigt! Men när jag va där då stog jag där
i hela 20 minuter,och sen kom inte? ändå så va jag där
innan bussen skulle vara där, så jag tänkte att jag hade missat
bussen, så jag cyklade tillbaka till anton, och lagade lite mat,
och nyss ätigt och nu ligger jag här i sängen och har stängt på
en film, som jag tänkte se nu, men innan så ska jag hoppa in
i duchen och stänga igång en tvätt,  och stärda lite på antons rum,
sen blir det filmen ;)


Igår kväll :

Jaha, för det första så ringer Henke när vi är hemma hos min pappa
och säger att han inte har någon koppling kvar på bilen, så vi får åka
ut till Preem där dom stog med 740:in, & vi fick skynda oss ifrån Fliseryd
till rockneby, och klockan va ändå rätt sent, vi som ville sova tidigt ikväll,
och kolla på en av filmerna, men det blev inte.
När vi kommer dit ut, så frågar jag anton vem som sitter i passagerar sätet,
och han sa Leo,  jovisst va det han, men det va PUNDAR LEO, fyfan!
Han är 21 och jag tycker inte alls honom, har kom nyss ut efter har suttigt inne.
Hans ögon är helt sönder knarkade, och inte nog med det så åkte han med Henrik,
och jag fårgade vad han hade för problem som körde på den jävla idioten, men jo
det va nog snarare så här, att Leos mamma hade pratat med henrik och frågade
om han kunde vara med Leo nån gång då och då, så han ringde som satan till Henrik igår,
och vafan, han är ju inte normal människan, även om han inte har knarkat på 1-3år, liksom
beter man sig så som Leo gjorde igår? NEJ!  Men angående bilen, så fick vid boxera den
upp till henkes garage, och ställa den där, och i vår bil fick han den jävlen sitta, fyfan!
Jag mådde skit, han försökte sno grejor, och bara snacka massa övrigt skit som vi skulle gå på liksom?!
hahaha, men troligt!  När vi kom hem till anton, så dey första jag gjorde va att tvätta mig om händerna
nästan i kockande vatten, minst 40 gånger, jag mådde så dåligt av att han va där!
Och att han ens hälsade på mig, & när man hade sina egan åsikter så blev han skit förbannad!

J*VLA P*NDARE!!!!!!!


puss:*


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

klicka på "zerina" som ja hade i fetstil =)

2009-11-11 @ 14:30:22
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0