City Gross, med familjen jonsson . :)

Kom till Anton vid halv 6, och va rätt så trött.
Men när jag träffade honom så blev jag allt piggare.
Blev att han kom och hämtade mig med 940:in vid bussen,
WOOOOOOOOOOWWWW, den funkar liksom, haha.


Blev sen att vi inte kom överens om vad vi skulle äta,
så per-olof, jag och anton åkte in till city gross,
och handlade, jag handlade en ÄCKLIG köttfärspaj,
uuuu, as äcklig  verkligen, sen så handlade jag 4 frallor,
tills att ha  imon, & sen en 'blue keld (björnbär)' love.
Och sen pinnar man doppar i ost, mumsfillibabba,!


Och  nu blir det att gå och borsta tänderna,
och sen hoppa i säng brevid älsklingen och kolla
på en film, ska hänga med honom in och besikta bilen imon, :)
Sen blir det att åka till praktikplatsen hos mammi,


Blir frallor & te imon till frukorst,
mumsigt, och mysspys.!

 lite mera bilder kommer nog imon också.
Min kamera har försvunnit liksom,? :o faaaaaaaaaaan!
Får cp damp, för jag kan inte vara utan mitt liv liksom. haha.
Så får önska mig det nu i julklapp OCKSÅ!
SÅ EN MOBIL & KAMERA! yeeeeeha.



ANTON ÄR SÖTASTE, vi ska nu kolla på
" The guardian" sen sa han nyss:

A- ååhe denna filmen är så sorlig så man blir ledsen.
P-hahhahha jag dör av skratt.
P- Anton du är allt för gullig, liten skit.!
A- Seriöst, jag menar det. :)
P-Säger verkligen en kille sånt liksom? :o
A- varför skulle dom inte'?
P- så mobbat!
A- SUCK!
P-Jag lägger ut detta på bloggen nu, hahaha, puss. :D
A- NEJ DET GÖR DU VERKLIGEN INTE!

Jag har allt för söt pojkvän och inte nog med det,
 är han VÄRLDENS bästa som finns. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0