Ånget eller vad????

Jag har verkligen beslutånget!
jag vet inte vad jag ska göra ikväll,
jag har verkligen lovar Nettan att vi ska
äta med henne, och sen senare vet jag inte om
det ska bli fest i högsby eller gå på
RockarBilly på folkan i Blomstermåla?
HJÄLP MIG!


Men nu blir det att jag ska städa om ett as
här på rummet så det ser fint ut , för palla
att det ska se ut som det gör nu, antons FEL!
Han som stökar ner hela tiden, hihi ;)

Igår så blev det som sagt mys med älskling,
blev en film, som inte alls va bra som vi hyrde.

puss:*

Kommentarer
Postat av: Anne

Party i högsby ;D

2009-11-28 @ 14:22:26
Postat av: anton

ROCKARBILLY SÅKLART ;)

2009-11-28 @ 15:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0