Aldrig i hela mitt liv att någon tar din plats'

Va helt död idag på foto lektionen, orkade inte göra ett piss. :(
Blev att jag stog bussen vid 14.50, till Mönsterås,
och gick till Anette, och snackade med henne,
så det va rätt kul, va hos henne tills älskling hämtade mig
efter hans jobb, hihi.

Sen skulle Anton låna något av pappa så åkte till
Fliseyd för att hämta det, och sen stannade i
1 timme ungefär skulle pack ännu mera kläder ;)
Sen drog vi hem till honom,  och jag va sur, arg och förbannad
för jag inte hade ätigt på 8 timmar och hade jätte ont i magen :(

Men blev att jag stängde på en kastrull med kockande vatten
direkt så det blev min älsklings mat, = TOTERLINI,♥
Diskade och gjorde fint i köket, så det är fint till antons pappa kommer hem.

Och nu sitter jag med världens kramper i magen,
 och är ledsen över att jag undrar va ena naglen är liksom, ;o
Jag måste ha tappat den i natt när jag sov, men hittar den liksom inte,?
HAR DEN RUTTNAT? - plast nagel. hahahaha

Men ska nog ta upp dom kläderna jag tog med hos pappa,
och hänga upp, och jag blir så förbannad på en syster,
hon taaaaaaaaaaaar mina kläääder, som är NYA LIKSOM!
Sen blir det att leta efter den, den kan ju inte bara försvinna???

L E D I G   I M O N  <3

mer uppdatering kommer snart.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0