You don't understand,'

Sov hos anton inatt, va och hyrde en film men blev så trött så vi gick och la oss tidigt,
pratade ganska länge om vad som hade hänt. Började gråta och förstog att det inte
kan vara sant. Men sen blev det att man somnade på 2 minuter, !

Gick upp idag hos Anton vid kvart över 10 hade sovmorgon till kvart
över 12. Så jäklans gutt. Fick panik för de töjan jag köpte förra veckan
satt inte alls så bra på mig, såg förjäbvlig ut, så det blev mjukis och
en vit tröja idag. Senare så fick man ta atraktor ut till kåremo så man
skulle med bussen , 11.28.  Trodde det tog en bra lång tid för mig att
köre ut dit, men det blev att man va där vid 11.08. shit. ;o
Sen kom det en tant upp och sa att buss jävlen va 20 jävla minuter sena.
FAAAAAAAAAAAN, tänkte bara på min lektion.
Men jag va inne i kalmar vid 12.13. och sen den jävla busschafören kunde
ju inte stanna  där jag ville av så det va massa strul där så jag gick
fram till honom och skällde ut den jävlen. FÖRBANNADE KLT!!!!!

Sen när jag kom fram så blev det att vi skulle sitta och lyssan
på 2 andra lärare i 3 timmar som inte ens va något viktigt.
Det va massa strul massa jobbigt, massa strässigt.
Det va bara en otrursdag för mig idag.
Sen tog man bussen hem till kåremo 14.55
för skulle köra hem atraktorn, och nyss gjort mackaroner
och falukorv till mig och Anton, GOTT va det i alla fall!
Sen nu blir det klart och se filmen, sen åka och lämna den
och senare vidare hem till  mig. Tror Anton ska hänga med också.

Mer uppdatering kommer om det otura dagjävle. :')


Kommer aldrig sluta älska dig i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jenny T

Jag saknar dig patrize,

hoppas vi kan hitta på något snart, :)

2009-05-12 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0