Vilken utmärkelse,'

Shit, det blir bara sämre och sämre med att man bloggar tycker jag allt.
Har inte skrivigt nu på 4 dagar, har inte haft tid ork och lust att göra det.
Men jag får allt skriva lite om vad jag har gjort om dagarna iaf,  :'D

Fredags, så blev det att malin och jag åkte hem till mig,
och hämtade min lillebror på dagis, och bara mös hela dagen
där på, slutade tidigt så  tog en tidig buss hem, sen blev det
kväll, så vi började grilla, kött och poatissallad, MUMS.
Fyfan så jävla gott det va, Anton, Johannes  & Rickard kom till mig,
dom fick allt lite käk med, sen blev det att jag och malin började
små dricka lite hemma och så, senare blev det kubb ( på astfallt)
HERREGUD, säger jag bara. hahahahaha. Det va allt för roligt.
Mycket stunder med malin , mycket prat. Senare kom tobias och
ville vara med, så det blev tjejorna mot killarna. 2 st tjejor mot
4 st killar, men verkligen en toppen kväll måste jag säga.
Malin sov hos mig och så då.  MÅSTE verkligen göras om.
( Sitter nu och är skit sugen på att griiiiiiiilla. )

Lördags, morgon så blev det att malin stack hem tidigt och sen så blev
det att man gick upp vid halv 10, bakis om något. Alla boysen hade som
sagt sovit över hos mig, så det blev att dra upp dom med. Käkade frukost
och lite, duschade, och sen fixade man sig till blackracet. .
Tänk att Johannes Anton jag och Ricke skulle åka atraktorn hem ifrån
mig till Oppeboda, shit. men senare blev det att ricke fick åka bak på flaket
med sin cross hjälm på, haha. kul såg det ut. 


Foto: Patrize Andersson 9maj - 2oo9 (Rickard Hedlund)

Va riktigt trött och dåligbaksmälla!
Sen när vi väl kom hem till Anton så fixade man sig där en extra gång, och skulle
skynda oss ut till Rockneby hem till Emil, så skulle vi åka in med Johanna och Emil
som sagt, mådde inte så bra den dagen så det blev lungt.
Tycket inte alls det va kul på blackracet iår.
Va bättre förra året, när man va med min bästa vän.
Donken en snabbis och sen hem efter det.

MALIN. - " FESTA AMA, FESTA AMA.
  hahha

Sen på kvällen blev det att jag bestämde mig att  klippa och färga anton
SÅ JAG GJORDE DET.
Det blev faktis riktigt snyggt, men han behövs blondera sig på det gula.
Trodde det skulle va mycket mera gult, men va inte alls så farligt.
Sjukt snygg är han, finaste.

Söndags, så vaknade man av att man hade sovit ut  en skön natt för en gångs skull,
så vaknade vid halv 11, sen blev det frukorst, sen blev det att man klippte gräs hos
anton hela dagen, tycket jag va duktig i alla fall. : ) sen så va man trött och massa
så va skit sugen på att hyra en film, så det blev  " låte den rätta komma in " ,  tycket den
va sådärra, hemsk!
Sen efter vi hade varit och hyrt filmen och gottat oss så, blev det en sväng till ljungnäs.
Anton och jag pratatde och kollade ut över havet, mycket mysss.
Måste också både du och jag göra om tillsammans igen.
Sen blev det att man sov hos honom.

Me and you.

Kommentarer
Postat av: Dptoobbbbbe

Tack för kvällen trissan. :)

2009-05-12 @ 07:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0