Vi bevarar en hemlighet tillsammans,'

Skrev tyvärr inte igår för att man va på folkrace i kalmar hela dagen,
tyvärr så gick Antons brors bil sönder, hela växel lådan knäcktes. 
Så typisgt med deras bilar. Men ett Grattis till Freddy som vann a-finalen.
Och Sara hoppas det gick bra inne på sjukhuset , lyckatill.
Det va riktigt länge sedan man va med på folkrace så det va för en gångs
skull kul och kolla på det, om inte man blev så  förbannat damig,
jag hade mina sandaler dom nya svarta, dom va typ gråa när man kom hem
precis med mina svarta byxor med.

Sen blev det att man va hemma hos anton vid typ 6 eller någon gång ,
sen så blev det att man tog sig hem till mig och jag fixade mig snabbt,
för jag hade damiga kläder, blev en snabb dusch, och sen
drog man bort till familjen Bergstet och fick god mat, blev mycket prat
och skratt. Tack för en hel kväll.

Höll nästan på att GLÖMMA, vi krockade igår, ( körde på ett rådjur ) . . . . 




Idag vaknade man vid klockan  08.11 , på grund av hur ont i magen som helst, 
blev en dålig baksmälla, sitter nu och kollar på tv, anton åkte nyss. 
Ser solen skina utanför, men orkar inte gå ut. Jag är
hur hungrig som helst men orkar inte äta.   Känner mig helt död. 
Men sen igår fick jag många tankar i huvudet,

' jag vet inte vad jag vill längre, 
 jag vet inte om jag orkar, 
 jag vet inte vad jag ska säga,
 jag vet inte vad som händer '

jag vet absolut inget alls längre,
det kanske inte är meningen att det
va vi 2.


Sitter nu och bara väntar på att pappa ska komma hem, han jobbar på
en söndag, mycket märkliget . Men att vi ska äta, jag dör av hunger.
Det ska bli stuvade mackaroner och falukorv och en mega sallad.
Sen blir det att bara att ligga framför tv:n .
& känner verkligen inte alls för skolan imon. .

En hemlighet med dig är
bara för jävligt. !

Kommentarer
Postat av: jenni

men allt gick bra med er åså då ?

2009-05-04 @ 17:58:10
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/
Postat av: jenni

men allt gick bra med er åså då ?

2009-05-04 @ 17:58:20
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0