Vackert är allt med kärlek i ögonen,'


Foto: AnnaPatrize Karin Andersson   18maj - 2oo9



FYFAN, vilken natt jag har varit med om helt slut, kunde inte somna för
ens typ 1 halv 2, verkligen skit jobbigt. Blev att jag stängde på min dator 3-5 gånger.
Skulle kolla allt möjligt, låg och bestämde vad jag skulle tatuera för något nu här nest.
Måste också göra om mina stjänor som sagt, ser förjävliga ut. verkligen SYND!

Men blev att min fis skulle hömta mig hemma hos honom,
  för jag kunde åka med honom
in för jag började vid kvart över 12,
alla hde nationella som sagt.
Sen blev det att jag och älsklng åkte och besiktade Matnan,
han hade med sig 10 tvåor och kom
hem med en, hoppas fisen kan fixa det. : )
Senare så blev det skolan, och när man väl va i skolan så
kom Stina fram aoch sa att vi inte hade
lektion, så förbannad jag blev,
Vi kunde lika gärna vara helt lediga idag, har sovmorgon imon med
börjar vid halv 1. Ska ha idrott så, sen är det
skönt med 2 dagar extra ledighet. :'D
Sen så hämtade Anton mig vid skolan,
så va vi hungriga båda två så vi ville äta.
Senare satt jag på förbannade KAGG i
en timme och väntade på min lilla sak.

Nu sitter jag hemma hos honom 
& vi gooooooooosar massvis,
sen nu ska jag åka hem med . 18.50 bussen.
Tvätta & Stärda blir det när jag kommer hem.
Är rätt så sugen på en kyckligsallad.


Blir mera uppdatering senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0