Trasigt,'

Dagen igår bestog av att man va i skolan, och sen blev det gå och käka
längre bort vid gatan, men det va stängt, och då kollade vi mitt i mot
gatan är det ett fikar ställe, som alla lärarna på JB hämtar mat ifrån.
Jag bjöd malin, det blev en smörgåståta, Rikitgt länge sedan man åt en
sån, så man bara njöt av biten, undebart gott!

Sen så blev det stan och kollade lite,
köpte då ett linne och en tunkia, supernöjd med
det köpet, senare så blev det att man skulle
gå och möta mammsen vid badhuset,  skulle gå
in och bada, det va faktis skönt. Simmade och lite.
Käkade på det cafeét, blev rödspätta med potatis och
sås, man blir hungrig när man har badat, :- D
Sen blev det en vandring ner mot stan,
kollade på en massa kläder, och allt jag ville
ha blev av, finns inte ord för en sån undebar snäll
& vacker mamma som min, - Ulrika Anna Svantesson. <3'
Så blev hur mycket kläder och skor som helst.

Sen blev det att man tog 15.25 bussen hem
så man va hemma vid 5 och skyndade sig och packa
sen kom anton med atraktorn och HÄMTADE mig? ;o
jag fick en chock liksom, men det va att ingen bil
va hemma hos honom och så . Så det blev pärlan.
riktigt länge sedan man åkte i den,  Man kände
bara doften som va i den, helt undebart.

Senare när man va hemma hos anton så blev det att man skyndade sig
och sminka och fixa sig,  så vi tog halv 9 bussen in mot stan till paddel.
Det va ös där, riktigt kul. Men förbannat tråkigt att vi skulle gå in mot stan.
Svin kallt, men jag får helt enkelt skylla mig själv. : )
När man va där träffade man Emmy och Maja och Emelie från klassen
riktigt roligt, men dom skulle precis gå när jag kom, dom skulle hem.
Va massa folk vid parken ,  träffade bland annat en förbannad
person som jag bara  H A T A R, henne träffade jag när vi va på väg dit.
Fyfan att människor inte fattar att man inte vill ha med dom och göra.
Blev sen att man träffade sötdennis och så, snackade med honom,
sen blev det att man inte mådde så bra så han körde hem mig och anton
till kåremo, för jävla 150kr.  Kom hem tidigare, skulle annas få vänta tills
02.15 , och det skulle jag aldrig orka.  .



Idag nu så vaknade man fram och tillbaka hela tiden,
när jag betsämde mig att gå upp va vid kl 14.00 ,
och då va det strålade solsken så det blev att bara springa
ut och sola med min fis, sen blev det fika rabarberpaj och kaffe.
Nu är han ute och ta kossorna så det blir sen en dusch och sen
fixa sig, och sen kanske dra hem till mig och grillar och dicker lite,
eller så blir det en film och massa mys med dig.
Som sagt inte varit med dig sen förra veckan, om inte igår då såklart!
En undebar valborgs firande med dig igen , och hoppas det blir många
till, jag älskar dig min finaste A, jonsson.
Nu hela 1år , 2 månader och 11 dagar, tillsammans med dig,
det är hur undebart som helst, och nu är det bara kvar 19  h e l a  dagar tills
det blir 15 månader med dig,

älskar dig.♥


Min dag igår som valborg va ganska lyckad,
men om man bottsåg ifrån fittan och att det va
så kallt.  :')


&
du kan bara glömma min hjälp flera gånger,
jag får bara skit av dig hela förbannade tiden.
Du ser inte va jag gör för dig och så, jag mår skit.
Du gnäller hela tiden om att jag ska flytta ifrån dig.
men en vacker dag kommer det att du inser vad
det är jag har gjort för dig, visst du gör saker för mig med
MEN..... poroblemet i mellan oss ligger hos dig,
glöm aldrig det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0