Tillsammans är man mindre ensam,'


Foto: Annapatrize Karin Andersson  4maj - 2oo9

Idag så blev det att man slutade vid 11, det blev brandlarm och
brandbil till skolan, jippi. Sen vid lunchtid när anton slutade blev det att
han kom ner till baronen, där jag och Malin va, så blev det donki.
Sen tog man tåget vid kvart i 1 till mammsen, och va där .
Finns alltid för dig min mamms, & jag äslkardig.
När man väl va där så blev det att man slängde sig i sofan och kollade
på tv:n. Va skit trött, så somnade i några timmar. Sen övningskörs och lite.
Senare ringde malin. Så det blev att man åkte till henne, och sitter nu hos henne, och ska
sova hos henne, och lite snack och så.
Blir florist hela dagen imorgon så det blir lång dag.
Sen blir det stallet, och senare fota lite med anton.
Hoppas bara det blir bra bilder, haha! :'D


Du är slagsmålet jag aldrig kan vinna,'

Kommentarer
Postat av: Din anton

Fisprutt du är det bästa jag har.

jag älskar dig mest, vill bara att

allt ska bli bra i mellan oss. <3

2009-05-12 @ 07:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0