Sunshine,'

Pappa kom hem lite efter 4 idag, så blev det att vi pratade osv,
sen cyklade vi och hanldade, det blev att vi skulle ha
min favorit rätt, med kassler och ris och sås i ungnen, MUMS!
Pappa fyllde bland annat på min mobil, tack pappi. <3
Stämmingen är väldigt bra nu, SKIT BRA! :'D
& hoppas att det fortsätter så,

Så nu står maten i ungnen och  min
mage skriker efter den goda maten.
Pappa och Philip ska nu snart åka på
fotboll i ruda, och jag ska inte med.
BARA HATAR forboll, så blir att sitta hemma
och kolla på någon film, helt själv.  slappa!

Mamms och jag har inte träffats sen ljungnäs,
hoppas jag träffar henne imon så hittar vi på,
något mysigt, så får hon köra hem mig imon också.
Pappa ska till Lollo's bal och äta och så, han kommer
hem vid halv 9- 9 unegfär. Så är själv imorgon kväll med.

Hoppas att man kan va med min Mupp någon dag med
denna veckan, och hoppas verkligen att man hittar på någon
med dig på lördagen, sen johanna och emli också.


DET HAR VERKLIGEN VARIT UNDEBART VÄDER IDAG,   :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0