Stanna hos mig, du är allt jag har,'

Hatar när nätterna är så hära som denna natten har varit,
varför ringer inte mitt alarm på mobilen, ?
Det är inte några gånger det har hänt så, men som sagt vaknat
upp och ner hela natten det är förjävligt, drömt sjukt läskiga drömar.

Men är nu uppe som sagt, och satt mig vid datorn och kollade lite,
mäskte att det finns mycket folk, som bara snackar skit, och härmas.
Det är verkligen inget nytt, säger att det är dom.  Men det är det inte,
det finns nog inget omognare en att säga att man är en person
sen är dom inte det. .

Tog upp kycklingfelen och väntar på att den ska tina, så jag kan
få köra min goda kyckling sallad, det är bäst.
Blir att plocka undan mycket på mitt rum, ser ut som en bom har
förfallit det,  uccsh, ligger kläder över hela mitt rum.
Dax att ränsa kläder igen? ;o
Efter det blir det att laga maten, och sen slappa.
& senare 1000 % säker på att jag ska ut och springa. Och sen ta mina tabletter.
Sen dusch sen sooova.


Mer uppdatering kommer kanske ikväll. :')

Imorgon:
-skolan
-stallet
-en kvälls springning
(?)
- dusch
-sallad
-sova

' Det finns inte så mycket du kan göra för mig,
jag väljer allt själv, och om jag vill ha det så,
som jag säger till dig så vill jag inte ha dig,
längre. Du kan göra vad du vill, men jag bryr
mig inte om det, jag kommer sakna dig,
men det är bäst så som jag har sagt till dig.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0