Springbreak - 2oo9 ,'

Det blev att jag och Anton drog in så vi va inne vid 8, det va en jävla massa folk.
Mer en förra året tror jag, men vi gick där en stund och väntade på att Emil & Johanna
skulle komma in också, 
 
Emil & Johanna på Springbreak 2oo9

träffade massvis av undebar människor som jag inte
har sett på hur länge som helst, men det va en pesron som jag saknade VÄLDIGT
mycket och det va Angelica Kellgren, min bästa vän. & Muppen (malin) också såklart.
Men när dom kom så försökte vi hitta ett bra ställe att grilla på vi hittade ett och
tände grillen nästan direkt, jag va vrål hungrig.  :) 
Alla rockneby folken kom, det va roligt.
Senare började man dricka lite smått, det blev att man bara tog 2 groggar och sen va det
inte alls i den stämmingen som jag ville det skulle vara, kallt och tråkigt.
Så detta va den sämsta springbreak på väldigt länge, som sagt!
Men det blev att jag och älskling tog bussen hem till honom vid halv 2, han va full och glad.
Och världens sötaste på kort också. haha.
Det va riktigt många som skulle med den bussen också, så det blev en massa ersättingsbussar,
så vi va inte hemma för en halv 1 typ. men kollade på en film och sen somnade.
Men jag hoppas att nästa år går ann, & min fis och jag är på då.



Det blev många fina kärleks bilder också ,
& när vi vad vid busshållsplatsen och väntade, haha. :)

 
 
 




Blev en massa roliga bilder till slut, men det är inte ofta man har så många,
och denna gången tycker jag att jag borde lägga in lite extra, TÄNKTE
lägga in alla sen springbreak också, men det blev för många så ångrade mig.

Men har pluggat ni i 3 timmar har prov imon , s u c k
Med massa gesäll & shit, kommer inte fatta ett skit,
men hoppas verkligen det går bra.!
Ska sova nu, ska upp vid halv 6 imon. & på fredag är vi lediga.
SNACKA om att det är gutt eller, denna veckan blir det
att handla avslutingskläder också. yeeeeeha!
Varit hos mamma idag också, anton och jag va bjudna på middag,
Mors dag ju, GRATTIS! : ) köpte blommor till henne, sen åt vi en massa
god mat hos henne, tack mamms.


ANTON, du är allt bara för bra älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0