Speed Way,'

Har inte orkat att skriva här i bloggen på ett bra tag, bara varit kul och kollat på alla andra
och har skrivigt på sina bloggar m.m. Har gjort rätt så mycket, i måndags blev det en
efterlängtat dag med min lina'örnås', som jag inte har varit på hur länge som helst.
Blev som det gammla, stallet, köra bil,  och massa av kul.
Blev bland annat att man tog lite kort och så. Senare flyttade vi allt ifrån vårat gamla
föråd , och senare blev det hem till henne, och sov där och så.
Mys mys. 

  
Foto: Patrize Andersson 4maj - 2oo9
( Lina 'örnås' Karlsson & Patrize Andersson)


Sen igår ( tisdag)
Så blev det att man  gick till skolan , hade florist hela dagen.
Blev hur dåligt värder som helst, det ska förfan vara S O M M A R.
Sen gjorde jag en fin bukett, som jag blev toppen nöjd med.
Tycket faktis själv den va fin och så.
Senare blev det att man tog 14.55 bussen till oskarshamn , så kom pappa
och hämtade mig vid statiol sen, skyndade om hem och sen fixade
stekt ägg och hamburgare på mackor.
Sen blev det att vi åkte iväg till Speed Way:en i Mållila, med familjen holmer.
Det var rätt roligt, drack kaffe hur mycket som heslt för att hålla mig varm.
Träffade Bögis ( emma  åberg ) där med, kulkul.
Sen blev det en lång färd hemåt, jobbig och trötthet.
Direkt när man kom hem så blev det en skön säng.



Foto: Patrize Andersson 5maj - 2oo9  (Speed Way)



Foto: Patrize Andersson 4maj - 2oo9 (vackra blommor på vår trädgård)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0