Miljoner ord ,'


20/2- 2oo8 ,

- Det finns absolut ingen finare en
du i mina ögon. Jag älskar dig
så otroligt mycket att det är så svårt
att förklara.  Du är det bästa som hände
i mitt liv, när du sa att det va vi,
jag minns det så väl, att jag blev helt stum,
jag fick så ont i magen, och i några sekunder
slutade mitt härta slå, fick inte luft.
Jag va så chokad. Jag kan sitta här hela mitt liv
och bara skriva hur mycket du betyder för mig.
Det finns inga bättre stunder att vara med dig,
alla minnen du & jag har haft tillsammans,
är helt undebart. Du är den snällaste personen
som jag har mött, finaste, vackraste, snyggaste, & sötaste.
Och mycket mera, ord är oslagbara att förklara.

Jag minns så väl när du åkte ifrån mig ända  upp till
stockholm, och jag kunde inte göra något alls.
Va gav varandra en puss och sa att vi älskade varndra,
tårarna från min kind bara ran och ran, dom tog aldrig slut.
Det va en av dom västa gångerna i mitt liv, jag trodde jag
skulle dö utan dig, jag kan inte vara ifrån dig så himla länge
nästan hela 2 veckor. När du kom hem så har jag aldrig
kramat någon så länge, så hårt som jag gjorde med dig.
Jag saknade dig så mycket, att jag NÄSTAN fall tårar
varje natt, man va nykär, ny förälskad. 
När vi kom hem till dig senare, så hade du gjort en film om
dig och mig, fyfan vad glad och ledsen jag va på samma gång.
Jag minns när vi satt i din säng och du visade mig filmen på
den bärbara datorn, åååååhe vad jag ledsen. 
Den va så fin, och med våran låt :   Jimmy Jansson - Det enda jag vill, Lyrics,   ♥ 
 Bara vi skiljs åt som vanligt om dagarna
buss, osv. Det är hämskt.  Jag hatar verkligen varje gång vi ger varandra
en puss, och jag ser dig längre och längre bort. Ser dig åka ifrån mig.
Du anton, har verkligen fångat mitt hjärta, jag älskar dig mer än
någon annan på denna jorden , OM precis 2 dagar så har du och jag fis,
15 hela månder med varandra, 1 år och 3 månader.
Jag är den lyckligaste flickan i världen med dig.

Du är den bästa pojkvännen som finns älskling.

jagälskardig, Anton Henning Emanuel Jonsson

20 / 2 - 2oo8
♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0