Finns bara inte ord och makt över hur jävla dum i huvudet du är,'

Fan vilket stressig och jobbig morgon jag och malin
hade det ialla fall, missade tåget, sen när vi skulle ta bussen
och vi va bakom bussen så åkte den,  med den bussen är det
byte i ålem, vidare till en kalmar buss, och det blev mycket  P A N I K
om jag säger så, jag måste bara till florist dagen sa jag till malin.
Vi försökte komma på allt vi kunde till att komma från Blomstermåla
till Ålem på 13 minuter, sen kunde en av Malins kompisar.
verkligen tur det, så man kom till skolan och sen fick reda på att man
skulle göra brudbukett, shit. Men min blev as ful och dålig,
va nöjd när jag såg den, men sen när man tog upp den och såg på den,
så såg den inte alls lika bra, hoppas det blir kul i 2:an med fotografering i
alla fall,

Sen efter man har gått ut florist så blir,
det utbildning ännu i 3 år till hos
min älskade fina mamma. <3

Slutade idag vid 3, och skulle handla byxor med anton men allt blev skit.
så vi får ta byxorna imon du ska köpa. SKIT SNYGGA är dom, finns på MQ.
Sen tog man 15.55 bussen som typ åkte igenom hela kalmar för att komma till mönsterås.

Men sen fanns det ju iiiiiiiiiiiiiiiingen som kunde ställa upp och hämta
oss där vid 5, så allt blev skit, stalletblve skit. fotograferingen blve skit!
ALLT FÖTBANNADE SKIT GICK FEL!  fan!

Så sitter nu hemma hos anton och ska snart hem och hämta kläder
sen  hem till honom, sovmorgon imon till kavrt över 12.
Men anton börjar vid kl 10 så det blir att vara där innan. .


You are the only one.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH

2009-05-13 @ 18:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0