Du misstog allt,'

Det börjar bli väldigt segt att skriva här i bloggen nu,
vilken dag, mycket stressig osv, idag va det
Dont drink and drive i skolan.
Hemma så blev det diska, stärda, vika pappas tvätt ,
tvätta, och en massa annat, plockat ihop nu igen
alla kläder som ska slängas, behöver NYA kläder.
Har cyklat och köpte tvättmedel också, sen la
man sig i solen efter allt, mysigt.

Har inte skrivit på många dagar i bloggen,
förra veckan gick vi bara Månadg, Tisdag & Onsdag,
Sen blev det att man sov hos Anton ifrån onsdag
och hel helgen, va som sagt på blusen med.
Mycket trevligt och roligt,  va både där Fredag & lördag.
Det blev Skällby på onsdagen också, mycket fine.
Sen har man mest varit och myspys hos Anton.


& ett GRATTIS till min söta TILDA,
som fyllde år den 22 maj så,
 hon blev kära 16år.  <3


Det kommer aldrig bli som förr längre,
med alla era problem hemma hos dig.


Blir nog att hälsa på mamma en sväng imon också.
Jag FÅR PANIK, jag har inte hittat något jag kan ha
på avslutningen, snacka om jag har PANIK då eller.
Det är bara exsagt 14 dagar kvar, 2 HELA veckor.

& på fredag blir det hannnnnnnndla.  OCH...
på lördag blir det SPRINGBREAK, jag länggggtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0