Du är pricken över i:et,'

Sitter nu i skolan och har datakundskap, och fattar nada,
Tycker bara det är så jävla tråkigt med detta ämnet.
Snart är det lunch och jag är super duper hungrig.
Men idag som sagt så tror jag snarare jag och anton
ska ta donken,  ( sallad för mig såklart ). 
Sen blir det att man slutar skolan runt 3 där.
Sen blir det stan  och kolla lite.
Va igår och köpte min efter längtade rosa adidas tröja.
Supernöjd. jag bara älskar den.
Det bästa köpert på länge .

Blir ikväll en mässa typ, vid halv 7 med alla skolans florister,
så det blir 1:an , 2:an & 3:an . Sen slutar det typ vid halv 9 - 9.
Efter det så blir det nog, att jag och anton ska träffas och
prata och så.


Det har verkligen inte varit bra i mellan oss nu på minst
2 veckor, och ändå nu så är det över.
Det är inte vi.
FYFAN.
Du är verkligen pricket över i:et.
Kommer aldrig sluta och älska dig,
du är absoluta det bästa som har
hänt mig.
Ingen kommer någonsin rista in,
sitt namn i mitt hjärta mer än du,
du 'är guld värd för mig.
Du kommer alltid vara den finaste i mina ögon.


a.


Foto: Patrize Andersson
5maj - 2oo9


Mer uppdatering kommer ikväll eller imorgon. :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0