Don't relly miss you honey,'

Har bara inte orkat skriva igår, det blev super kul i fredags med
min bästa vän Angelica, så sjukt kul va det i emmaboda.
Åkte runt, blev donken osv. En massa skratt och skoj.
Blev sen att man åkte hem, tyckte verkligen det känndes dött
att åka hemåt för det tog så himla lång tid. .

När man skulle sova senare på kvällen så hände en sak
som aldrig har hänt innan, har aldrig nog gråtigt så länge och
så mycket bara för en liten söt mamma, i hela 3 timmar.
Och slutade aldrig heller, blev att jag ringde upp henne vid halv 2
på natten, och berättade hur mycket jag saknade henne och älskade henne.

Morgondagen där på, lördagen allså, så sov man rätt länge.
Vaknade vid typ halv 12, efter en lång natt.
Blev att man mötte mamma sen så hon skulle sova på ljungnäs
i Duetten, sen så åkte jag och min FIS in till City Cross och handlade
grill mat, massa mums tänkte man. Men det blev det verkligen inte.


Den lördagen den 16 maj 2oo9 glömmer jag aldrig..

& glöm aldrig jag försökte så gott jag kunde,
jag älskar dig hur mycket som helst.
Åker inte bil i 3 timmar och letar bara för
rolighetens skull utan för
din.
Fan vad rädd jag va.
Fan vad ledsen jag va.
Fanns många tankar i huvudet.


Idag så  gick man upp vid 7 och skulle hänga med Fis på folkrace han
skulle tävla för första gången på ett ½ år.
Behöver dock inte säga hur det gick,  :') 
Blev senare hem till honom, och sova där.
Imorgon blir det tandläkaren i Högsby vid 09.00 ,
och sen hem på kvällen.

Sen nu går jag bara tisdag och onsdag,
sen ledig törsdag och fredag så jävla GUTT.
Sen nu denna veckan med är det BLUSEN
onsdag, torsdag & fredag.
Snacka om att det blir röj då eller. haha! :'D

Och veckan där på är det SPRINGBREAK!
sommar förfan.
jag läääääääääääääääääääääängtar!


Nu skriker sängen , mer bilder sen helgen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0