Dåligt,'

GRATTIS TILL PAPPA SOM FYLLDE ÅR IGÅR DEN 28MAJ.<3

Inte skrivigt på 4 dagar, det är på grund av att jag inte orkar.
Tisdags hade vi florist hela dagen, va skapligt kul.
Blev sen Högsby, så man åkte och hälsade på mamms,
senare körde hon hem mig, onsdag va vi lediga SKÖNT!
Så jag städade precis HELA hust osv. JÄTTE font blev det, :)
Sen så kom anton till mig på den dagen så vi gjorde fiskpinnar & potatismos,

Hjälpte pappa med bussen han har fått hem och så,
sen blev det att jag sov hos anton, kollade på film och pratade.
Sen blev det att han skulle köra mig till Bmåla på morgonen
eftersom han kör den vägen han jobbar ju nu i 2 veckor i Hornsö.
Men det blev att vi köpte en kaffe vid preem och sen körde han hem
mig till Malin, så blev det vanlig skoldag igår, redovisade det vi skulle på svenskan,
pinsamt värre, bara hatar sånt. Sen fick vi sluta vid 1 , så det blev högsby då också.
Och sen körde charlotte hem mig och sen blev det ikea med pappa,
handlade massvis av fint. 

Sen nu idag blev det att vi skulle paddla först, men det blev inget senare,
utan man skulle bara vara där om man hade missat något med markus,
men jag hade inte det, så nu blir det att man ska dra och fixa sig sen,
ta halv 1 bussen till högsby och sen tåget där ifrån till Kalmar, och sen
troligtvis möta upp Tilda, sen gå på stan . .
Har bara som sagt 1 ½ timme på mig för jag ska hem sen och packa,
och senare kommer fis och hämtar mig hemma, så det blir mycket stress idag.

Men handla det jag vill iaf hoppas jag att det går faaaaaint, :)
& SPRINGBREAK ÄR DET IMON JIPPI! (:

Uppdatering kommer. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0