Äkta vändskap kan ingen förstöra,'

Hade som sagt sovmorgon idag till kvart över 12.
Va det sas igår, och nu sen när man kommer så
har dom bytt lektionerna, så va i skolan en timme
och sen åkte hem till anton 13.25. .
Har inte gjort så mycket, va meningen att jag skulle
måla folkrace bilen åt anton, men inget gick.
Ska nu snart åka hem med bussen ifrån kåremo
om en timme, 18.50 går den, sen byte i mönsterås!
Sen blir det hem och tvätta, fixa stärda rummet.
Och sen packa inför morgon dagen.

Alla dagar och lektioner blir bara ändrade.
hela tiden, så man kan ju inte hålla koll.
Imon så blir det frilufsdag tydligen vad vi fick
höra idag, och vi inte har haft en aning om det.
Sen blir det nog troligtvis att Angelica hänger med
imon till strippen, hoppas det blir en bra dag imon ialla fall!

& ÄNTLIGEN 19 skoldagar kvar.
sen SOMMMMARLOV! :')
 
shit vad tiden har gått snabbt.



ÄKTA VÄNDSKAP KAN INGEN FÖRSTÖRA.
- Angelica Isa Siv Kellgren.♥

Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: tack så jättemkt för den super fina kommentaren/komplimangen! :) jag blir jätteglad :D





Ha en bra dag! :P

2009-05-15 @ 08:15:47
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Jeanette bonne

hejdu! :)

fin blogg. du måste hjälpa mig med en ska på min blogg. hör av dig! pusssss

2009-05-15 @ 12:11:36
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0