15 månader,'





Idag är det våran dag, din & min dag älskling.
Det blev du och jag den 20 februari 2oo8,
och nu är det exsagt 15 månader sen,
Och det går inte beskriva all den fina kärlek jag har till dig.
Du är absoluta den bästa människa som finns i hela världen,
jag kan tillbringa hela mitt liv i dina händer,
du har verkligen ristat in ditt namn i mitt hjärta,
som aldrig går att suddas ut.
Du är den bästa människan som finns på hela denna jord.
Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går.

2o februari 2oo8.



Skulle  bli att man börjar vid halv 1 idag, sovmorgon så jävla gutt.
Men sen här i Fliseryd så går det som sagt inte så många bussar,
så jag va tvungen att skulle ta 09.45 bussen till Oskarshamn,
och byta där till en kalmar buss.
Vi skulle ha haft orientering, som jag bara HATAR. . .
Men sen när jag va påväg till bussen så körde bussen jävla
5 minuter tidigare, fan så arg jag blev, FÖRBANNADE KLT.
Jag hade skrivit så i ett annat inlägg här med, men bussjävlarna
så ju såklart åka när tiderna är utsatta och inte 5 minuter tidigare.
Så det blir ju nu såklart att jag sitter hemma, ska hoppa in och ta en dusch nu
och sen göra en ägg macka, och sen diska troligtvis.
Pappa slutar vid 2 så han kommer snart.
Ska fråga honom sen om han kan köra mig till mönsterås
så jag kan ta bussen  där ifrån till anton. Sen fixa mig där.

Blir sen ikväll, in till kalmar på förfest hos Markus med MuppMalin som jag har
saknat för hon har varit många mil borta ifrån mig, som inte alls är bra!
och min älskade pojkvän, sen efter det så blir det såklart skällby, (y)
Sen blir det hem någon gång till anton och sova där.
Sen imorgon blir det att vara hemma, kankse, vet inte!

Men jag hoppas i alla fall att detta blir en toppen dag idag, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0