we are ment to be together,'


tjugondefebruaritvåtusenåtta,<3'
det är kärlek på riktigt,♥




Jag vet inte vad jag ska börja , med hur mycket
jag älskar dig, jag vill verkligen inte att du ska
lämna mig, du är verkligen mitt allt.
du är mina andetag, utan dig anton får jag syrebrist.
Min kärlek till dig är verkligen enorm,
har aldrig i hela mitt liv varit så kär i en kille som dig.
Jag hoppas verkligen på oss två.
-
Men tyvärr så gick ju allt så fel.
Visst jag ångrar mig till 10000000%.
jag kan bara inte leva utan dig,
Jag kan göra vad som för det ska bli
bra i mellan oss. .
Orden : jag älskar dig.
är verkligen äkta dom orden.
Du är allt anton.

-

I söndags när vi skulle flytta och så började
jag må skit dåligt ont i halsen och hela min kropp.
känndes förjävligt,  blev sjuk där på kvälleb fick 40-41
graders feber, känndes inte bar någon stans,
så va hemma från skolan igår (månadag), och hade feber
svettades som satan och hela skitet, mår verkligen piss of.
Är hemma idag med, (tisdag) har feber fortfarande, hoppas
verkligen jag kan gå till skolan imorgon bara! så jag inte missar
allt för mycket.  Jag saknar verkligen min anton över allt.
Vi måste prata och så. :'/ hoppas verkligen över hela mitt hjärta
att det löser sig i mellan dig och mig.
Har bara levt på fruktsoppa och glass hela dagarna,.


jag klarar mig inte utan dig i mitt liv anton henning emanuel jonsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0