Jag vet, jag vet,'


Foto: Patrize Andersson  18 mars - 2oo9

Blev rött och svart igår.
Dagen varit bra och så, mamma gjorde frukorst åt mig vid
kvart i 6 idag, min mamma är den bästa som finns, tack.!
Sen så skolan så blev det svenska först, kollade på film
och fick damp på henne när helen skulle sätta oss vid olika platser,
dagen förstörd, vid 11 kom anton och hämtade mig
så hände malin med så bjöd han mig till donken
sen så blev den en dagens med,: malin klämde bil bältet i bilen
så anton fick köra runt med det i halva kalmar med det utanför.! HHAHHA!
Höll verkligen på att dö av skratt!

Sen blir det att gå på stan med malin och kolla lite
tills anton kommer och hämtar mig.

Vet inte vad som händer idag, om
man ska vara med alexander eller inte.
Annas anton eller något.
Ut och fotta lite, vet inte men ändå! :D
 Måste måla lite idag med så mitt
rum blir färdigt någon gång också



JAG VILL HAAAA KLÄÄÄÄÄÄÄÄÄDER!
shopping galen. com är jag! : )



you are the most beautiful i know,
and we are truly ment to be together.

- Jag hoppas verkligen det löser sig mella
dig och mig, kommer alltid att älska dig
vad som än händer i mellan oss två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0