Tiden rinner förbi,'

Igår efter anton hade fått sitt körkort
så blev det hem till honom
och väntade 10000år på hans bror,
sen hängde Henke & Johannes med till
Oskarshamn, blev donken och sen
körde lite och hämtade duett delar,
Senare blev det en sväng förbi högsby
och senare träffade man mamma i
ruda vid macken. Det är riktigt kul för
din skull anton med körkortet.

Sen idag blev det skolan
kom dit vid 9, massa jävla fråger att
göra ocg shit, sen blev det hem
och börja måla mitt rum!
Lagt grunden nu (vit) sen imon blir
det nog att man börjar med min fin
färg och så! Så inatt blir det att sova
i lillebrossans säng! :>
sen nu gjort färdigt allt ifrån datakundskapen,
och sen massa annat, pluggat massor.
pappa gjorde gooooood mat,
hemgjort potatismos och ungsstektfalukorv! 
i löööööööööööööv it! 

Börjar imon vid halv 1
ska åka någon stans
som jag inte vet vart!
Sen blir det hem och mysmys
framför tv:n själv och mååååååla!




Jag förstår inte som har hänt i mellan dig & mig,
att det gick så snabbt och sen att allt börja
försvan, jag har gråtigt nu många
dagar nu, verkligen onsynliga tårar.
Jag älskar dig och vill inte skiljas från dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0