oskarshamn,'

Efter skolan igår så blev det oskarshamn
med mamma och rebecca, åt god kina mat,
grillspett & friserad banan till efterätt.
och kollade på kläder, hittade lite och så.
Hade skit svårt att sova inatt somnade typ
vid halva 12 ändå gick jag och la mig vid halv 8
och kollade på James Bond. i lövit!
Men sen ringde inte klockan idag vid 5 på morgonen
utan jag vaknade vi 8, och så fick jag fixa mig
och sen fick pappa köra mig till mösntersås,
så kom till skolan vid 1o.  Det är inte alls kul och
vara i skolan, så tråkigt med alla lektioner och så.
Men sen klarade älskling skrivingen med
GRATTIS, är verkligen hur gald som heslt för dig skull baby.
Senare när man har slutat skolan så blir det att
vara med min fis en stund och sen åka bussen hem vid kvart över 7.
Sen så blir det att  mysa hela den stunden jag ska vara hos
honom, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0