Nu börjar det närma sig, flyttning idag,'

Vaknade idag vi klockan 8,
och va hur pigg som helst,
började hoppa på anton för
att han skulle vakna,  och sa
NU ÄR DET FLYTTA som gäller.
jag har varit på bra humör hela morgonen
det måste bara vara ett + i taket,
började kolla på en film som vi hyrde igår
som vi inte kollade på, hyrde 2 st. :)
mys va det igår, tack för kvällen.
filmerna va verkligen toppen.
gick och la mig vid halv 9 ungefär.
va riktigt trött, så det behövdes,
sen nu idag ska vi nu åka från oppeboda,
hem till mig och fylla hästtransporten FULL,
och sen köra, och pappa sa nyss i telen
att jag fick det stora rummet, jag va överlyckligt.
Thanks pappi, <3'

sen nu i veckan blir det av att köpa
mina efterlängtade skor! .

FATTA, vad glad jag är,
äntligen börja flytta!


jag vill ha SOMMAR,
jag bara längtar efter det,
solen har börjat skina igenom
alla träden osv, det är riktigt härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0