Newly in love, newly in love, newly in love, - I am in love,'

Tyvärr mycket ångest hemma idag också,
MEN imon ska jag gå. Men klassen hade
tydligen matteprov, och jag har ju inte matte.
Men det får vi lösa.  Igår kom anton som sagt
till mig, mycket gullig liten filur, jag älskar honom
mest, vi hade mycket mys tillsammans,
Kollande på 3 filmer igår, sen när vi ska kolla
på den 3:e så ska vi åka till pizzan och köpa godis
och chips, jag plockar ihop en påse och en läsk & en chipspåse
den blir 73 jävla fucking kronor, SVIN dyrt, men jag tar upp mitt kort,
och pizza bagaren, vi tar inte kort, ;o och jag bara va?
så då blir det att ringa pappa snabbt och fråga honom efter pengar och så.
så det löste sig till slut trots allt. 

Idag vaknade jag vid halv 7 och va skit pigg, men en sån jävla
huvudvärk, men det löste sig men 3 panodiler,
 sen blev det att försöka sova lite till om det ni gick,
 och sen sov jag skit gutt och då ringer pappa vid 11.o3 och väcker mig,
jag blev så arg på det, sen kan jag inte somna om igen så det blev upp och så,
kollade på tv, men sen blev det cp med den fitt parabålen,
så gjorde potatismos
och falukorv, har ätigt potatismos nu i 3 dagar i rad.
 Så jag behöver nog inte äta det på ett bra tag.
Skulle hjälpa pappa att flytta ut några katonger,
 ur förådet  till hästransporten och så för jag
ville ha pengar,
men jovssit då glömmer klanten att lämna nycklen,
 hemma, så det blir att börja
plocka min söta lillebrors äckliga leksaker i låder, :-)  sen diska,
sen bilr väl klockan till slut så att pappa kommer hem och så, sen vid 7 ska vi till
Nettan, färga och kanske klipp. men äntligen färga mitt skabb hår.
 Har inte gjort det på hela 3 månader.
Sen ska flätorna i igen, sen blir det att åka till min baby och sova där.
Sen fixa stället vi ska vara imon inför festen,  naaaaaaayz,  ÖL = mums!
sen bara massa mys. ( a )


Jag vet inte vad det har blivit med mig,
jag är verkligen helt  ny kär i min

anton, som första månaderna
med honom är jag nu, jag bara svävar
på moln, jag älskar honom så
otroligt mycket, hoppas du och jag forever.
det finns inte ord för dig så
vacker, fin , snygg , söt, undebar
& hur snäll som helst.

antonjonsson,  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0