Naaaaaaayz,'


Bild:  Patrize Andersson 21 mars - 2oo9

Fredagen blev det mycket stress och så,
blev badhuset med klassen & så.
Sen så blev det att man fixade sig hemma
och sen åka till malin, och senare festa med
henne och anna i ålem hos calle.
Det va en rolig fest trots allt.
Malin och jag på fest, det va allt för kul,
tills hos skulle åka. FAN så tråkigt,
men sen såg man allt en bil som man kände igen,
som va Pamelas, och henns polare va där, sjukt kul och se henne,
har inte sett henne sen förra crusningen. : )
Sjukt rolig fest, men sen kom älskling och hämtade mig
efter han hade kört johannes till västervik till sin pappa,
BLEV  VERKLIGEN EN TOPPEN KVÄLL. (y)

Sen igår (lördag)  så va man helt slut,
blev barnkalas för min lillebros och så,
fattar inte hur människor orkar allså.
Mycket skrik och stim, men det blev rätt ok,
mer än jag fick häva upp saft till varje unge.
Sen blev det hem till anton, och laga mat,
kött och friterade pommes. mums! (a)
Senare körde man hans bror till ljungbyholm,
och sen blev det fort hem och byta bil,
och sen hämta Fluffset & Nicke, sen drog vi
på fest hos Marcus, va inte alls pepp.
Orkade verkligen inte dricka, senare kom
johanna baby, och emil och johannas kompis kajsa,
va slappt och så, men ändå det gick, va hur trött som helst
fick vänta på antons bror som va vid sandra som vi fick hämta vid halv 2.
FYFAN, aldrig mera, men helt undebar helg med min anton,
tack för det och så, 

Sen idag (söndag) na
Så blev det väldigt slappt vaknade vid 12,
och så, kunde sova ännu längre, men gick upp
då tillsammans med min pojkvän som hade panik.
att han hade sovit bort hela dagen HAHA,!
Blev att vi åkte ut till rockneby och köpte godis och så,
Sen mat, sen körde han hem mig, min lilla fis är BÄST!
ÄLSKAR HONOM MEST I HELA VÄRLDEN.
Sen ni kollat på beck och så, rätt tråkigt att dom sköt
den polisen, började nästan gråta, haha.
Men ska inte till skolan imon,  slutar ändå vid halv 11.
ska plugga hela dagen och så.  Måste göra mitt
arbete klart, som skulle varit klart imon,
men har totalt glömt bort det. :/ inte bra alls.

Börjar mitt nya liv imon med.
Ska börja ut och spring och så,
varje dag minst, så jag får
BORT min FETA mage, :)
så inget godis, ingen fet mat.
bara leva på sallad och det.
!


Nu sovdags. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0