Min mammi är snällaste som finns,'

Vaknade nyss (11.00), mamma ringde och så,
sen pratade med henne om hon kunde hämta mig hos
pappi, och det kunde hon,  hon är snällate som finns,
Sen nu blir det att hoppa in i duschen, som sen
klä om sig, och sen stärda lite, senare så får  
mammsen hämta mig så blir det att umgår med henne,
så får det blir mysmys hemma hos henne, ska fråga
henne om hon och jag kan käka pizza tillsammans.
saknar min mamms jätte mycket. - men jag hoppas du vet att jag älskar dig.
och sen så kör hon oss till festen i mönsterås,
hos charlie. : )  hoppas att det blir lika kul som förra gången.
Så ska åka dit med annebanne, och kanske malin,
om hon nu hänger med den muppen. Va riktigt
länge sedan jag och anne va tillsammans,
fan så kul, jag hoppas det kommer bli kul!
Blir nog att älskling hämtar mig där sen och så.
Han åkte hem idag från mig vid 8. :'(
tråkigt nog, men hoppas vi ses ikväll!


Gårdagen blev att vi åkte skriskor och så med skolan.
det gick inte så bra, storlek 35 i skriskorna och en röd jävla
hjäl på sig, och det första man gjorde va att landa på ryggen.
FYAFAN, aldrig mera skriskor för mig, det va så kul tills man ramlade,
och sen kommer en liten fis och ska kolla på mig när jag ska
åka, så pinsamt, så åkte inte när han kom och skulle kolla, HAHA!
Sen så hade vi luch och det blev inget ätande för mig.
Så blev det att malin och jag hade igång med fullrulle
i skolan, det va sjukt kul! så åkte vi till mönsterås vid 13.25
och skulle hälsa på hennes kille putte, och sen mådde jag
inte bra så anton hämtade mig så vi åkte hem till mig,
somnade direkt vid kl 4 ungefär, det va sjukt så dåligt jag mådde.
så ringde min mammi och va gullig imot mig och så,
hade inte ätigt något på hela dagen, det känndes verkligen
som att min mage skulle sprängas,  men sen ställde
sig VÄRLDESN BÄSTA POJKVÄN och gjorde,
kotlleter och pasta och sås till mig, hur gått som helst.
Va riktigt glad sen ,  blev lite bättre mig gick och la mig,
sen igen. och sen upp vid 11 (23.00), och kollade på filmen
"sök" , så jävla bra!  älskade filmen. ,
Sen gick fisén och jag och la oss, och pratade om hela
natten hur mycket vi älskade varandra, gullligull!
finns inte ord för honom, bara 23 dagar kvar tills,
1år & 2 månader med världens finaste som finns.




Foto: 26 mars - 2oo9
  (ifrån den gamla lägenheten, från balkongen)



älskar min anton jonsson,
världens bästa som finns,
 
20/2- 2oo8,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0