Melon & Ost bricka.'

Sovmorgon till halv 9 började
allt med fixade mig sen bussen
kvart i 10 till o-hamn, och sen
byta till kalmar bussen där ifrån.
Sen va man i stan vid 12 ungefär blev en
sväng med min börna moa & malin
till maxims och skulle köpa något och äta.
Sen  blev det att dra till frasses där restan av
4 personeran av klassen stog, hälfen va sjuk
vafan uungefär. Men kom flera sen.
Åkte till teglviken, til keramik tanten,
och kollade och så med klassen, jag testade
att göra en skål och så,. rätt kul men inget för mig.

Ville vara man anton idag,
men det blev som sagt inte,
väntade på han till halv 4
sen drog jag och anne till donken
anne åt, och jag väntade på att
anton skulle ringa,
men blev mycket strul och jag
blev FÖRBANNNAD, så tog bussen till mönsterås
och sen fick pappa hämta mig, sen en sväng till nettan
och sen hem och fixa lite sen hämtade mamma mig
sen övningskörde jag, och senare så blev det,
film, ostbricka, godis,chips, melon, och påskmust! :'D

tack mamma för denna dagen,
helt undebart!

jagälskardig.♥


så jävla besviken jag är på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0