With yourself feels I best,'

Blev att man kan kom till skolan idag vi 1o
sov hos älskling inatt, mycket mys.
Jag älskar dig bara för mycket min anton.
Finns inget finare en att vakna upp tillsammans
med honom, jag saknar honom redan.
Men sitter nu i skolan och har redovisat
mitt arbete för klassen och så.
På luchen blev det donken med min maja,<3
udnebart kul hade vi, jag får nu inte äta donken på
1ooooår, blir bara fetfet. :'D
Sen nu längtar man bara tills man får träffa sin
mamma, blir att åka hem till henne och träffa
henne, blir sen åka till o-hamn och kolla
lite, vill ha mina skor och min shorta!
dom är finfina.  Sen blir det att
åka hem och packa upp ännu mera och så.
Till helgen blir det att fira min lillebror och sen så
blir det att umgås med min älskling,
& jag saknar min moa & min nadja,

Jag är så kär. ♥
With yourself feels I best,'

anton henning emanuel jonsson
patrize anna karin andersson

9dagarkvar,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0