Jag saknar din kropp imot min,'

För dey första så saknar jag anton jätte mycket, saknar verkligen mina
kindor & läppar, : (  Sen så blev det att jobba färdigt med dom
hantverken som skulle varit färdiga idag, det va 10 st,
jag tog, : hovslagare,bagare,snickare,bilmekaniker,frisör,florist,sadelmakare,glasmästare,
fotograf, & sen guldsmed
. Det blev verkligen mycket att skriva, skulle vara en hel
sida om varje hantverk, suuuuuuuuuuck, så jävla trååkigt.  Men ändå klar
med det så ligger inte efter i något allt vad jag vet, haha.
Det blev att pappa och jag handlade idag tillsammans på kära algots i fliseryd,
sen blev det direkt fika hos grannen, (marian)  och lollo va där med.  det va nays, :)
Sen blev det att man ska nu snart måla mitt rum en gång till i lila färgen,
sen färdigt sen bara vänta på taperten, och sen inreda rumet med, kommer
nog bli kul. Pappa och lollo har varit i Karlssons i Högsby och handlat lite små
pill som vi ska ha till lägenheten.  Ska nu snart laga mat, lax & koskos blir det, MUMS
och min vitlökssås. Senare så kommer nog älskling om man har
tur, vänta på honom och så, och KANSKE sover här med, :'D 
& har ring till sommarjobb idag med,
ska ringa nu snart igen,  jag hoppas att jag får det jag vill ha. (a)
Och som jag sa igår med att jag skulle ut och springa idag,
jag orkade verkligen inte det, får bli det imon i stället.

Imon blir det iväg till skolan och så,
börjar vi kvart över 8,
florist hela dagen.
& min fis är ledig hela dagen,
fuskis på honom,






Saknar min och Angelicas
vänskap som vi hade förr
och när vi umgicks
. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0