Jag håller tummarna för dig,'

Va länge sedan man skrev här i bloggen,
och har gjort mycket under helgen
Fredags blev det fira anton hos
hans mamma, mycket god mat!
Saknat hans mamma faktis jätte mycket
länge sedan jag såg henne och så.

Senare på kvällen på fredagen
blev det att malin och anna, elin, & ellen
hämtade mig sen blev det umgås med
dom, sen fest ute i skogen,
blev rätt så kul men senare så kom
rockneby folk,  minjohanna,<3 ,
hagge, marcus, babybiffen.
Sen blev det att emil kärde hem mig till anton,
sen lördagen blev det fest inne i kalmar.
anton och jag åkte in.  Det va helt ok. :>
Söndagen åkte jag hem,
och blev  beck och lite mys med pappsen.
Vill nu måla om mitt rum och det.
NUNUNUNUNUNU! :'D

sen idag ska anton köra uppkörningen
så jag hoppas han KLARAR sig,
så han får sitt efterlängtade körkort!
och jag är fan nog mer nervös
en vad han är. : )




bild: 13 mars . 2oo9  patrizeandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0