home,'

varit mycket nu, är hemma idag med
kommer att gå till skolan imon, (torsdag)
har inte varit bra doma dagarna,
min anton är nu påväg till mig och jag
hoppas bara vi kan mys, men får inte
smitta honom, saknat honom sjukt mycket,
och är skit glad att  han skulle komma,
en överraskning. min anton jag älskar honom mest.
måste också jobba upp så jag inte missar
något i plugget, men jag hoppas att det löser sig.
igår kom mamma med kläder hon hade köp till mig.
tack så jätte snälla mammi, <3
fick, 3 tröjer och ett par björnborg trosor,
min mamma är snäll!  jag saknar henne faktis jätte mycket.
men har inte blivit av att jag har kommit hem till henne,
förlåt, :'/   har haft så mycket nu på sistånde, så blir nog att
jag åker till henne nästa vecka eller ngt, ska till frissan på
torsdag, blir att färga mig har inte gjort det på 3 månaader,
skiter nu i vad det händer med mitt hår om det trillar av får jag väl då skaffa
paruk. :')  men mamma får klippa mig,  hon klipper BÄST! :'D
hoppas man orkar upp imon vid 5.  så man inte missar bussarna.
gjort mos och hamburgare när jag vaknade MUMS säger jag bra,
jag har nog blivit galen i potatismos.  

snart kommer anton när som,
snacka om att jag är full av energi och är jätte
glad, ska hoppa på honom vid dörren.
sen blir det bada och lite.
levandeljus och massa mysssss,
det gillar vi.


lämna mig aldrig min anton,
-jagälskardig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0