För jag vet att du och jag tillsammans är en dröm & verklighet, '

Pappa körde mig till mönsterås, bussen gick där ifrån 11.05,
Kom till skolan idag vi kl. 12.00 .  Så blev det snack med tjejorna
och så, senare så blev det lektion, gjorde inte ett skit.
Sjukt tråkigt, senare så slutade vi vid 3 trotts allt,
sen kom anton och hämtade mig och moa, så blev det donken
ute vid maxi, tack för att du bjöd mig anton, (a)
Sen höll Moa och jag på att missa bussen hem till henne, (oskarshamn)
så det blev en undebar dag & kväll med henne med.
Blev stan och så i ohamn, hittade ett par fina skor och så,
blev köpta. Sen så hittade man 2 linnen, men blev inte av,
Sitter nu hemma hos Moas mamma och har ätigt spagetti & köttfärsås. mums!

& moa behöver en TILL internet sladd som räcker till sängen,
få SITTA med en massa kuddar på golvet nu, inte alls skönt!

Planering inför dansen tills på fredag.

Imon blir det skolan och så,
sen hoppas man att malin kunde
hitta på något med mig, sen på lunchen
blir det  att vi drar ner till Baronen,
måste hitta något tills på lördag om jag hittar.


FEEEEEEEEEST, jag längtar,
länge sedan man såg min lilla
charlie, anne och jag.


Fisen jag saknar faktis dig.


ps. moas mamma är sötaste,
kommer in med frukt och grädde.
i en skål, och moa inte alls tacksam.
hon är för söt!
  HAHA ! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0