Ett liv finns bara i hjärtat, inte i huvudet,'


Moa Widman, - minmoa.<3
finaste.


Blev skolan idag, florist hela dagen,
mycket jobbig dag, håller på att binda
hela tiden, mycket ont i händerna.
Sen blev det donken för Nadja,Moa & Jag,
inte alls bra, jag som höll på att banta,
men det får lösa sig ,
så få springa ännu mera i över mon!
Blev sen att hänga med till O-hamn och
vara med undebara Moa.
Sitter nu hemma hos henne, kulkul.
Blir att vara med henne imon med,
och sova hos henne och så! myyys!
Pappa kommer nu snart och hämtar
mig tråkigt, men ändå  mysigt och vara med
lilla moa idag, imon blir det chips och film,
hemma hos henne, så det blir nog snarare
mycket jobbigt på torsdagen och jobbigt,
jobba mycket för att få ner mig, : ) HAHA!
kanske ska vara med malin på torsdag med
kanske, om hon nu kunde! :'D



FYFAN!
jag fattar förhelvete inte ens
att du kan göra som du gör,
detta är förfan inte första gången.



MOA HAR SKAFFAT SNUTTIS,
heter: 
hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0