Din närhet är den bästa som finns,'

Inte skolan idag, vaknade vid 8 försov mig,
FAN också inte alls bra,  men dagen
blev väldigt bra ändå, åt frukorst och så,
sen så blev det att börja packa upp kläderna
i gaderoben,  det mesta har kommit upp,
men ändå inte det är bara för mycket, :')
sen så blev det att man bara slappade lite
och så, läste lite i min bok, som jag bara älskade
har saknat anton hela dagen idag JÄTTE mycket,
sen gjorde jag potatisgratäng och kött & beananisås (stavning)
Senare kom lollo,<3 och så blev det att vi väntade
på sandra att hon skulle komma så skulle vi åka
till o-hamn, och hon och sndra skulle sola så jag
och rebecca gick på stan, hittade ett par skor som jag
ställde undan tills på fredag sen så hittade jag en shorta,
som jag bara älskade, men tyvärr hade inga pengar med mig,
så det blir att handla det till veckan, .
Senare blev den donken, mums. va jätte hungrig. '
Sen hem till flisreyd och så, hälsade på mia och pratade lite skit med
henne i 4omin ungefär, gullig hund hade hon trotts allt,
Men sen blev det hem och stärd diska och plocka upp varor,
sen blev det att lollo kom så kollar vi nu på film och myyyyys.

MEN.....
det bästa av allt är
att min ÄLSKLING kom
och jag blev hur glad som
helst man kan bara inte
bli gladare, han ska sova
hos mig och så,
det blir massa mysmys,
och jag älskar min anton mest.

11 dagar kvar nu.





För mig är varje sekund med dig viktig
hjärtat, det här är kärlek på riktigt ♥  ©

Kommentarer
Postat av: jenni

För mig är varje sekund med dig viktig

hjärtat, det här är kärlek på riktigt ♥ ©



anledningen till att det är ett sånt där c bakom är för att jag skrev det själv, kul att du tyckte om det iaf :)

2009-03-12 @ 04:23:46
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/
Postat av: E M I N A

åh va gulligt att ni varit tsms så länge :-D hihi

2009-03-12 @ 14:56:16
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0