Aldrig utan dig.'


Anton Jonsson & Patrize Andersson,'
- kärlek på hög nivå. ♥

(bilden: 6 mars 2oo9,
fest bild.)


Det har hänt mycket nu under helgen, anton fyllde 18år igår.
Och i fredags hade han fest hemma hos sig,
det blev mycket lyckat & alla människor som va där.
Va helt undebara, igår så spenderade jag min dag
med anton och kvällen med emil johanna och anton,
mycket mys, började dricka och lite hemma hos emil,
sjukt kul, sen skulle anton in på pubben eftersom  han
va 18 år nu den lilla skiten, :-)  så jag och johanna
åkte med myggan och dom, min halv kusin körde,
& så det blev donken för oss, bjöd johanna, (a)
Sen blev det bussen hem vid halv 12. anton mådde
verkligen inte bra alls, skit full!
sen spydde han på mig, mina skor och allt, :s
fick köra det idag i tvättmaskinen, har flyttat för det mästa
dels allt, sover nu idag  för första gången här.
det är kaaaaaaaaaaalt, anton och jaga har tagit
alla mina kläder för det mesta och allt mitt,
har mycket mer kläder på vinden, men det får vi
ta snart.  tack för helgen älskling det bästa på länge.

men behöver nog sova nu eftersom jag ska
upp vid 5 och ta bussen. orkar inte med skolan imon,
känner verklgen för att jag vill vara ligga hemma.
meen gick en lektion förra veckan sen va jag sjuk
så måste gå denna veckan! :>


& jag saknar min fis jätte mycket,
aldrig utan dig älskling,
du är det absoluta det bästa som,
har hänt mig.
-anton jonsson, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0