10.10,'

Sitter i skolan,  sov hos moa inatt som sagt,  blev mycket stress idag på morgonen, 
SJUKT jävla kalt va det i oskarshamn när vi skulle cykla till bussen,
kom till skolan vid 9, gick till bibloteket och så med skolan.
Sitter nu och ska ha planering inför törnrosa. som vi ska göra en blomma till,
så det är som hennes värld. FYAFAN, säger jag bara!
Ska sen på luchen in till stan med Moa, och så,
moa widamn är fööööööör bra!

Blir sen vid halv 4
att anton hämtar mig så vi ska åka hem till mig, och gosa.
Inte varit med honom nu på hela veckan.
Blir att vi ska göra mat,
och jag sitter nu och funderar på vad vi ska äta,
och jag vet vad, kassler & ris och så,
MAMMAS goda mat, muuuums.
saknar min mamma med faktis jätte mycket.
Sen ska nog fisen sova hos mig och, så.




you are my heart,<3'

Kommentarer
Postat av: US

Det e DU som e för underbar. Tänker på dej jättemycket och hoppas att du har det bra med allt runt omkring dej.Längtar att få se dej imorron.



Många pussar till en av de två jag älskar MEST.

2009-03-27 @ 10:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0