Vaknade av ett skrik,'



Morgondagen va en toppendag om man säger så.  : )

Blev att jag vaknade fram & tillbaka hela tiden inatt,
men sen så började Anton skolan idag vid 10, och jag va
ju ledig som sagt, så jag vaknade vid 11 ungrfär, och hade
extrem huvudverk som jag höll på att dö av, sen blev det att
man låg i sängen och läste, senare kom anton hem vid kvart över 2
ungefär, så va vi tvungna att åka in till stan och handla ett USB minne,
och sen handlade vi 5 filmer, som vi ska kolla på också.

Sen är vi hungriga så vi bestämmde oss för attt åka och äta något,
och det va ju riktigt länge sedan med en pizza, så jag tog det och anton
en kebbab, jag trodde att jag skulle döda pizza bagaren innan jag gick där
ifrån med en tugga av pizzan, så 71:- åt   H E L V E T E.

Sen nu blev det hem till honom och kolla om USB:et funkade,
och det gjorde det så nu är det bara att ladda över maaaaaaassa bilder.
Har städatgt hela antons färbannade stökiga rum också. ovanligt? NEJ !
Så jag hoppas att det är lika fint när jag kommer till honom nästa gång.
Sittre nu och väntar på slöfocken att vi kan åka till lollo och dom,  som vi skulle vara
hos för 1 MINUT SEN!!!!!!!!!!! typiskt det också, ändå när jag har sagt till fisen om det!
Och så ska vi förbi nettis och hämta min väska där med datorn.
HEEJHE säger vi då!

Imon blir det att gå upp tidigt och lämna datorn  till skolan, :'(
sen så blir det nog oskarshamn med älskling kanske,
& kolla om jag kan fixa naglarna, hoppashoppas. !

Sen har jag hittat min vackra skolavslutnings kläning också. i'm happpppppy.

Mer uppdatering kommer kanske ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anja

typiskt att man måste lämna tillbaka datorn över sommaren alltså :P

2009-06-09 @ 19:29:54
URL: http://anjisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0