Stupidhead,'



Det har hänt mycket nu under denna helgen,
fredags blev det att jag gick hela dagen och väntade
på att klockan skulle bli 10 på kvällen så vi kunde åka
till Tyyyskland, senare så blev det att Anton hämtade mig
och vi åkte en på halv 10 bussen ifrån Kåremo så hämtade
Marcus oss där inne sen, så begav vi oss, det va varkligen
ett resa som man alltid kommer att minnas, haha!
(bilder kommer,)
 
Sen kom man hem vid halv 12 ungefär på¨
lördagen, så då begav vi oss på GRILLFEST i mönsterås,
det va mycket  trevligt, jätte kul verkligen. 
Så blev det att jag och Anton sov hos Anette,
så idag blev det att man vaknade med sin älskling,
bevid sig, verkligen undebart.
Sen åkte han hem vid 13.05, tyvärr så tidigt.
Sen blev det en undebar middag, med lax och potatis
och hur god sås som helst, som vi va och köpte i
Timmenabben. Efter det så hjälpe jag Anette med att
klippa gräs och göra fint på hennes trädgård  .
Sen så gjorde hon mina efterlängtade flätor (igen) i mitt hår.
Mycket nöjd, men vill verkligen färga mig, (ska bli blond)
men vill inte visa mig i det sen i skolan och i kalmar,
så får bli på sommarlovet som är om 5 dagar, FAN så undebart.

Men det blev att vi är lediga Måndag, Tisdag, Onsdag & Torsdag
också för hoppningsvis, Men ska göra ett idottsprov på torsdag
vid kl. 08.15, sen är det bara hem, och onsdagen lämna in datorerna. suck :(

& IMOOOOOOOOOON  blir det att Emil Örnefjord tar studenten så
det blir pressennnnt och blommmmmmmmor till honom, sen FEST!
GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIS till honom,  så det blir att man har
kameran i handen också då. haha! :'D

Så blir nog troligtvis att jag sover hos Nettan idag eftersom Bussförbindelsen
är så dålig i Fliseryd, för ska vara inne i kalmar vid 10 och kolla om jag
hittar något åt honom, så ska sen anton och jag på fest hemma hos honom vid halv 6.
Så man hoppas på en trevlig dag imorgon med min finaste. :D

Dag som dag går helt perfekt . .


.

Kommentarer
Postat av: Din anton<3

Tack själv älskling för en undebar helg:)

du betyder mest för mitt liv och det har varit

jätte kul, hoppas vi får det kul imorgon också.



Anton<3Patrize

föralltid pusss



jag ÄLSKAR DIG :)

2009-06-07 @ 21:24:51
Postat av: Anonym

Patrize min snyggajävel.

JAG SAKNAR DIG....

2009-06-07 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0