Släpp fram verkligheten & det fria,'




Det finns verkligen personer som kan förstå och verkligen hjälpa till,
det finns minnen som man verkligen sakner enormt, men jag vet,
jag känner att dom kommer aldrig att bildas igen, man har varandra och
man bråkar hur mycket som helst, jag vet
Jag älskar dig och det är med sanna ord.  Vi kan verkligen överdriva om 
alla jävla saker, och bara skriker så alla ska veta det, men 
du kommer alltid finnas i mitt hjärta, och jag kommer altid älskla dig. 
Tänk bara på dom minnerna som va dom bästa, stockholm?  utomland?
osv, man ska ta vara på varandra så länge man kan. . 
Visst syskon kan bara hata varndra hur länge som helst, jag vet många. 
Men jag skriver detta för jag verkligen saknar allt vi hade tillsammans,
vi har inte gjort något över snart '½ år. och det känns i hjärtat. 

jagälskardig. 



Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag älskar dig patrize andersson, du är vacker <3

jag får en tår i ögat, saknar tiderna emil,du,jag och anton <33

2009-06-09 @ 18:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0